Be / Kijelentkezés

Czárt András Blogja

Jelenleg a Blogban található összes cikket látod. Kattints a bal oldali menüben a témánkénti szűkítésre.

Új képek a Panoramion! PDF Nyomtatás E-mail
2013. január 05. szombat, 18:18

Sziasztok Látogatók!

Panoramio oldalamra friss képek kerültek fel. A képeket Utrechtben, Rotterdamban és Zeewolde-ben készítettem.

Tovább a Panoramiora! (Új ablakban nyílik.)

További szép napot és jó időtöltést,
András.

Frissítés: Fotózás Enkhuizenben PDF Nyomtatás E-mail
2013. január 05. szombat, 18:12

2012 December 29-én Enkhuizenben jártam, ahol lencsevégre kaptam a a belvárosi házakat és a vasútállomás mellet lévő parkot.

Tovább a galériához!

További szép napot,
András.

Új képek a fotó galériában és a Panoramio-n! PDF Nyomtatás E-mail
2012. október 29. hétfő, 20:43

Üdvözlöm a látogatókat!

Megtörve a majd' 10 hónapos némasági fogadalmam, frissült az oldal.

Rengeteg új kép került fel a Panoramio oldalamra és az itteni fotógalériába:

Bővebben...

Új képek a galériában: Hollandiai kirándulás (2011 Augusztus) PDF Nyomtatás E-mail
2011. október 08. szombat, 12:03

Új képek kerültek fel a Fotó Galéria részbe: 2011 Augusztusában egy magyar csoporttal töltöttem egy eseménydús hetet. Azon a héten készült képekből töltöttem fel egy válogatást. Kellemes időtöltést, a képekért ERRE tessék.

Katonai Repülési Múzeumban jártam (Soesterberg, Hollandia) PDF Nyomtatás E-mail
2011. október 07. péntek, 22:17

Utrecht-től 15 km-re, Amersfoort-tól 10 km-re, Soesterberg mellett helyezkedik el a Holland Királyi Légierő hivatalos harcirepülőgép-múzeuma.

Új képek: Kasteel de Haar PDF Nyomtatás E-mail
2011. február 01. kedd, 19:53

Hello Mindenkinek!
Új képek kerültek fel a galériába: Kasteel de Haar-hoz, Hollandia legnagyobb és legszebb kastélyához kirándultunk néhány baráttal. A képekért ERRE tessék!

További szép napot! ;-)

Horvátországban, Omis-ban voltam! (Beszámoló és Tippek) PDF Nyomtatás E-mail
Olvasóink értékelése: / 42
2010. szeptember 25. szombat, 15:50

Horvátországi nyaralásunk során Omis festői szépségű városát és környékét látogattuk meg. A cikksorozatomban hasznos információkat, utazási tippeket és programjavaslatokat kaphat az Omisba és Horvátországba látogató olvasó. A cikkben említett árak és árfolyamok a 2010-es évre vonatkoznak! A nyaraláson készült képekért IDE kattintsatok!
Íme az első rész, melyben az odaútról, Omisról- és környékéről és a strandról írok:

Odaút:

Odautunk kora hajnalban kezdődött. 6 órakor indultunk Somogyjádról autóval, és Fonyód felé mentünk ahol az M7-es autópályára tértünk rá. Horvátországnak kiválóan kiépített autópályája van, melybe az M7-es autópálya közvetlenül csatlakozik. Ennek köszönhetően rendkívül gyorsan és biztonságosan el lehet jutni Horvátország akármelyik részébe. A Fonyódi feljáró után legközelebb Split-nél jöttünk le az autópályáról, amelytől kb. 25km-re délre található Omis. (Pontos neve: Omiš)

Bővebben...

Új képek a galériában és a panoramión: Horvátországi nyaralás PDF Nyomtatás E-mail
2010. szeptember 20. hétfő, 21:05

Üdv Mindenkinek!
Új képeket tettem fel a Fotó Galériába és a Panoramiora melyeket Horvátországban, Omis környékén készítettem.
A képekért ide kattintsatok: Fotó Galéria és Panoramio

Élménybeszámoló az Őrségi kirándulásról PDF Nyomtatás E-mail
2010. augusztus 29. vasárnap, 17:34

Az idei falukirándulás keretében Jákra, Szombathelyre és az Őrségbe látogattunk. Az Őrséget, e látnivalókban, kulturális értékekben bővelkedő tájegységet Vas megye délnyugati részében találjuk meg. A neve az "őrt állókból" ered, akiket az Árpádok korában nyugati határvonal védelmére rendeltek e tájra.

2010 augusztus 26-án, csütörtökön a reggel 7 órakor elindultunk utunk első állomása, Ják felé, ahol a község és környéke legfőbb látnivalóját tekintettük meg:

Őrségi kirándulás képei a galériában és a Panoramion PDF Nyomtatás E-mail
2010. augusztus 29. vasárnap, 17:20

Az Őrségi kirándulás képeit tettem fel az oldalam Fotó Galéria részébe és a Panoramiora. E kirándulás keretében látogattuk meg Jákot, Őriszentpétert, Pityerszert és Velemért.

Közvetlen linkek:
Fotó Galéria - Őrségi kirándulás
Panoramio oldalam

Kellemes képnézést. :)
-Czárt András-

Compur Fotóklub a Liget Fesztiválon, a Fonyódligeti gyermektáborban PDF Nyomtatás E-mail
2010. augusztus 25. szerda, 16:36

A Somogy Megyei Gyermektábor meghívására hat Compur Fotóklub tag képviselte egyesületünket a Fonyódligeten és Fonyódon megrendezésre kerülő Liget Fesztivál rendezvényen. A klubunk augusztus 13-án kapcsolódott be a "Ligeti" rendezvények fotózásába. A fesztivál utolsó napjáig, augusztus 16-ig összesen több mint 2300 képen örökítettük meg a fellépő csoportokat, azok közönségét és a gyermektábor nyüzsgő életét.

A fellépések este kezdődtek a tábor nagyszínpadán, ahol a Compur Fotóklub minden lehetséges szögből fotózta az előadókat: fontosnak tartom azt, hogy egy fotós csapat között "munkamegosztás" legyen, erre nagyon jó példa volt ez a rendezvényfotózás. Volt, aki elsősorban a közönségről, volt aki a fellépő művészekről készített közeli képet és akadt aki a hátsó sorokból fotózta a fellépők és közönség egészét.

Köszönet a Prizma Körnek! PDF Nyomtatás E-mail
2010. augusztus 24. kedd, 14:07

Ezúton szeretnék köszönetet mondani a Prizma Körnek az Alkonyattól Pirkadatig című fotópályázat nyereményéért és okleveleiért.

Bővebben...

Új képek a galériában: Biciklitúra Polány és Somogyvámos környékén (2010.05.07) PDF Nyomtatás E-mail
2010. július 31. szombat, 21:32

Új képek kerültek fel a Fotó Galériába: egy biciklitúrán vettünk részt 2010.06.07-én. Somogyjádról indulva elmentünk Polányba, majd Somogyvámos után Eddén keresztül tekertünk vissza kiindulási helyünkre. Erre a túrára -természetesen- magammal vittem a fényképezőgépemet. Az eredményért IDE kattintsatok.

Kellemes böngészést!

Új képek a galériában és a panoramion! PDF Nyomtatás E-mail
2010. június 13. vasárnap, 14:32

Sziasztok!

2010 Május 29-én egy tartalmas kiránduláson vettem részt Szlovéniában. Bled-i tavat és környékét látogattuk meg a családommal egy buszos kiránduláson. Ennek eredményét láthatjátok a Fotó Galéria részben. Először a Vintgar szurdokban tettünk egy sétát, itt rengeteg HDR képet készítettem, ezt követően a Bled-i tó partján lévő várba látogattunk el, majd a tó közepén lévő sziget felé vettük az irányt, ahol a templomot csodáltuk meg. A képekért ide tessék kattintani!

A Panoramio.com -ra nem csak a Bled-i tavi kirándulásunk képeit töltöttem fel, hanem a a régebbi kirándulásaink képei is felkerültek: Plitvice tavak Horvátországban, Balatonedericsi Afrika múzeumban készült képek és a biciklitúrán készült képek Polányról és Somogyvámosról. A képekért ide tessék kattintani!

-Czárt András-

Siker a Prizma Kör: Alkonyattól pirkadatig c. fotópályázatán (Időpontváltozás!) PDF Nyomtatás E-mail
2010. március 30. kedd, 20:38

Újabb sikerről számolhatok be: A "Prizma Kör" Fotóművészeti Alkotócsoport által 5. alkalommal kiírt "Alkonyattól Pirkadatig" fotópályázaton értem el eredményt:

Bővebben...

Frissítve:Márc. 8 - Új képek: Tunéziai vakáció 2009 Október PDF Nyomtatás E-mail
2010. február 08. hétfő, 09:05

Sziasztok!

Elkezdtem feltölteni a Fotó Galériába egy válogatást a Tunéziai nyaraláson készült képekből. A képeket folyamatosan, hetente több alkalommal töltöm fel, és ha végeztem, akkor az élménybeszámoló sem fog elmaradni! :)

Új frissítés: Február 11-én már a nyaralás 4. napján készült képek is felekrültek a galériába.

Február 15: A nyaralás 4. napjának képeit kommenteztem, és az 5. nap képei is felkerültek a Fotó Galériába!

Február 25: A nyaralás 7. napjáig készült válogatott képek felkerültek a galériába.

Március 8: A nyaralás utolsó napjának képei is felkerültek a weblapra, így már az összes kiválasztott kép fent van elnevezéssel.

Kellemes időtöltést!

Weblap karbantartás PDF Nyomtatás E-mail
2010. február 04. csütörtök, 15:49

Karbantartási munkák miatt Kedden - Szerdán (Február 2-3) a "Fotó Galéria", és néha az egész oldal nem volt elérhető. Ennyi lenne a rossz hír.

A jó hír viszont az, hogy mostanra az oldal teljesen helyreállt, és új funkciókkal bővült: a képekhez már lehet hozzászólást írni, továbbá a galéria főoldala is változott egy kicsit, remélhetőleg jobban használható így, hogy két oszlopban vannak a kép-kategóriák.

Siker a Világjáró Magazin fotópályázatán! PDF Nyomtatás E-mail
Olvasóink értékelése: / 2
2009. november 22. vasárnap, 11:33

Tunéziai utazásom során rengeteg gyönyörű helyet jártam be ahol temérdek képet készítettem. Az egyik kedvenc képem a sousse-i partról készült, melyen a tengerparti szállodasor és a tenger örökmozgó hullámai láthatók amiket a lemenő nap fénye fest be. Ezzel a képpel neveztem a Világjáró Magazin havonta kiírt "Más-Kép" című fotópályázatára, melyen

Új képek a Panoramio-n a Tunéziai nyaralásomról! PDF Nyomtatás E-mail
Olvasóink értékelése: / 1
2009. november 19. csütörtök, 09:35

Üdvözletem minden kedves Látogatónak!

2009. október 14 és 21 között egy csodálatos nyaraláson vettem részt: Tunéziában! A nyaraláson rengeteg szép kép készült,ezek egy részét feltöltöttem a panoramio-oldalamra amely a következő címen található: http://www.panoramio.com/user/430158 (új alakban nyílik meg!) A nyaralásról készült beszámolót és válogatott képeket hamarosan feltöltöm a weblapomra!

További szép napot kíván: Czárt András.

HDR- és Panorámaképek Somogyvámos környékéről PDF Nyomtatás E-mail
2009. szeptember 23. szerda, 21:17

Sziaztok!

Elérkezett a weboldal legújabb frissítése: Somogyvámos környékén készítettem ezeket a HDR képeket és a panorámaképet. Fogadjátok sok szeretettel.